Maak een afspraak met een technieker

Beste klant,

De verspreiding van het coronavirus (COVID-19) leidt nationaal en internationaal tot vergaande maatregelen en beperkingen en heeft ook invloed op de diensten van Whirlpool Belux. De veiligheid en gezondheid van onze medewerkers en onze klanten staan daarbij voorop.

De klantenservice is operationeel en is zoals gewoonlijk op werkdagen bereikbaar tussen 8.00 en 18.00 uur via 02 263 33 33 of via e-mail be_wh_serv@whirlpool.com

Onze techniekers zijn dagelijks onderweg om u te helpen met de meest noodzakelijke reparaties. Een technisch defect aan een koelkast, kookplaat of wasmachine? Whirlpool Belux staat voor u klaar. Minder dringende reparaties trachten we telefonisch te verhelpen. Indien dit niet mogelijk is, verplaatsen we de afspraak naar een latere datum. Op deze manier verkleinen we de risico's.

Whirlpool Belux zal er alles aan doen om u zo goed mogelijk verder te helpen, rekening houdend met de richtlijnen van de overheid.

Zorg goed voor uzelf en elkaar.

Met vriendelijke groeten,
Whirlpool Belux



VASTE REPARATIEPRIJS VOOR
SLECHTS € 179,- INCL. BTW

Voor eenmalig € 179,- zijn alle reparatiekosten gedekt:
• voorrijkosten en arbeidsloon
• diagnose en de reparatie inclusief onderdelen
• 3 maanden garantie op het apparaat na reparatie

VASTE REPARATIEPRIJS VOOR
SLECHTS € 179,- INCL. BTW

Voor eenmalig € 179,- zijn alle reparatiekosten gedekt:
• voorrijkosten en arbeidsloon
• diagnose en de reparatie inclusief onderdelen
• 3 maanden garantie op het apparaat na reparatie

U kunt 5 dagen per week telefonisch een technieker boeken. Online kunt u dit 24/7 doen.

02 - 263 33 33

Maandag t/m vrijdag
08:00-18:00

Bij Whirlpool zijn we trots op de kwaliteit van onze producten. Mocht er toch een defect ontstaan, dan zal ons serviceteam uw aanvraag in behandeling nemen. Gesprekskosten worden berekend tegen lokaal tarief. Voor gebruik van uw mobiele telefoon kan uw provider extra kosten in rekening brengen. Gesprekken kunnen opgenomen worden voor kwaliteitsdoeleinden.

Online serviceafspraak maken

Via drie eenvoudige stappen boekt u zelf online een herstellingsopdracht. Nadat de serviceafspraak is afgerond, ontvangt u een bevestiging op het door u opgegeven e-mailadres. Dit is uw herstellingsnummer. Gelieve ervoor te zorgen dat er op de bevestigde datum iemand op het bezoekadres aanwezig is. U wordt 30 minuten voor de interventie door onze technieker gecontacteerd. Wenst u de afspraak te verplaatsen, dan vragen wij u vriendelijk om tenminste de dag vóór de geboekte datum vóór 16.30u telefonisch contact met ons op te nemen. De factuur dient u contant of via creditcard te betalen. In geval van garantie of verlengde garantie vragen wij u om de voorwaarden na te lezen en de benodigde documenten klaar te leggen bij het bezoek.

ONLINE SERVICEAFSPRAAK MAKEN

Hier vindt u onze garantie- en herstellingsvoorwaarden.
Garantievoorwaarden
Reparatievoorwaarden en -tarieven

Wij doen alles om u te voorzien van een goede service, ook als het apparaat niet meer onder de garantie valt.

Ons team is 5 dagen per week bereikbaar om u te voorzien van kwalitatieve herstellingen tegen een scherpe prijs.

Haal het beste uit uw apparaten met de accessoires van Wpro.

Voeg nog een product toe om te vergelijken

Vergelijk ( Producten)

Voeg nog een product toe om te vergelijken